Ustalanie zasad korzystania z przystanków miejskiej komunikacji autobusowej
Wymagane dokumenty
- Wniosek spełniający wytyczne Zarządzenia nr 1828/2013 Prezydenta Miasta Katowice z dnia 27 listopada 2013 r., § 2 (w załączniku pdf) oraz zgodny z Uchwałą Nr XXX/605/16 Rady Miasta Katowice z dnia 14 września 2016 r. (w załączniku pdf) oraz dodatkowo:
- Proponowany rozkład jazdy (załącznik nr 1 do umowy) - 6 egzemplarzy
- Wykaz pojazdów samochodowych, którymi będą realizowane przewozy (załącznik nr 2 do umowy) - 6 egzemplarzy.
Gdzie należy złożyć dokumenty
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Kantorówny 2a, Katowice
tel.: (32) 256 99 17
Gdzie należy się zgłosić po odbiór dokumentów
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Kantorówny 2a, Katowice
tel.: (32) 256 99 17
Kto może odebrać dokumenty
Osoba upoważniona
Przewidywany termin załatwienia sprawy
Zarządca dróg dokłada wszelkich starań aby sprawy były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki
Dodatkowe informacje
- przy składaniu kserokopii dokumentów każdorazowo należy okazać do wglądu ich oryginały
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (032) 256 99 17
- Istnieje również możliwość przesłania dokumentów w formie elektronicznej na adres: zabezpieczenieruchu@mzum.katowice.pl