KARTA MIESZKAŃCA

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie karty mieszkańca
  • Kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu
  • Dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, gdy wnioskodawca nie jest jego właścicielem
  • Udokumentowanie zameldowania wnioskodawcy na pobyt stały w strefie płatnego parkowania

Gdzie należy złożyć dokumenty

  • Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
    Dział Nadzoru Systemu Parkowania
    ul. Warszawska 19, Katowice
    tel.: (032) 202-51-51

Gdzie należy się zgłosić po odbiór dokumentów

             Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
             Dział Nadzoru Systemu Parkowania
             ul. Warszawska 19, Katowice
             tel.: (032) 202-51-51

Kto może odebrać dokumenty

  • Osoba upoważniona

Przewidywany termin załatwienia sprawy

  • Zarządca dróg dokłada wszelkich starań aby sprawy były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki

Dodatkowe informacje

  • przy składaniu kserokopii dokumentów każdorazowo należy okazać do wglądu ich oryginały
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (032) 202-51-51
Załączniki
Wniosek o wydanie karty mieszkańca


Rejestr zmian
Automatyczna migracja danych z poprzedniego systemu BIP : Przeniesienie danych z poprzedniego systemu BIP do nowych mechanizmów serwisu i bazy danych.
Administrator systemowy 2020-10-19 15:31:37
Automatyczna migracja danych z poprzedniego systemu BIP : Zmigrowanie i dowiązanie załączników do danych przeniesionych z bazy poprzedniego systemu BIP.
Administrator systemowy 2020-10-19 15:31:37

Otwarte dane Pokaż dane