Nadzór systemu parkowania

Sprawy do załatwienia w Biurze Obsługi Klienta:

  • regulowanie zaległych i bieżących opłat parkingowych,
  • uiszczanie opłat dodatkowych,
  • wystawianie i przedłużanie ważności Kart Mieszkańca, Kart Przedsiębiorcy, Kart dla pojazdów elektrycznych oraz identyfikatorów paarkigowych 
  • przyjmowanie skarg i uwag dot. pracy inkasentów,

Podstawy prawne:

  • Ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. z późniejszymi zmianami
  • Uchwała nr XXXIV/755/13 Rady Miejskiej Katowic z dnia 6 marca 2013r. wraz z późniejszymi zmianami.
  • Rozporządzenie z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393, §58, pkt 4)

Inne informacje:

  • Stawki opłat:
    • Pierwsza godzina: 2 zł
    • Druga godzina: 2,40 zł
    • Trzecia godzina: 2,80 zł
    • Każda następna godzina: 2 zł
  • Opłata dodatkowa za postój bez wykupionego biletu: 50 zł
  • Inkasenci obecni są na ulicach w godzinach 9:00 do 16:30.
  • Opłat można dokonywać także na konto bankowe:
    ING Bank Śląski o/Katowice, nr 84 1050 1214 1000 0022 0134 7248
Kontakt


ul. Warszawska 19, Katowice
tel.: (032) 202-51-51
e-mail: parkingi@mzum.katowice.pl

Biuro czynne od pn 9:00-17:00 wt - pt w godzinach: 900 – 1530

Kasa czynna od pn-pt od 9:00 - 15:30

Kierownik:

  • Marta Grabny

Z-ca kierownika:

  • Jarosław Kot

Dyspozytorzy:

  • Łucja Lelonek
  • Piotr Wieczorek

Starsi Referenci:

  • Marcin Laske
  • Paweł Lenkiewicz

Referenci:

  • Lidia Chrzanowska
  • Anna Myjak
  • Ewa Nocoń
  • Wioleta Trojan

Kasjerki:

  • Paulina Myjak
  • Jadwiga Piacko

specjalista ds. prawnych:

  • Ewa Krokiewicz
Wnioski do pobrania

Poniżej znajdują się wzory wniosków do pobrania.

Utworzono: 2010-12-01 09:00 przez: Bartosz Bisaga
Ostatnia modyfikacja: 2014-05-07 14:17 przez: Andrzej Ponikło


FAQ